Joy van Nimmerdor Supportmedewerker

Hieronder vind je het antwoord op de meest gestelde vragen over het gebruik van het medewerkersplatform. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Heb je een inhoudelijke vraag over gezond, gemotiveerd of competent werken? Kijk dan bij de veelgestelde vragen op ‘Kom verder’.

Stel je vraag

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mij registreren voor dit portaal?

Om je te registeren heb ik een licentiecode voor het medewerkersportaal  ‘Kom verder’ nodig. Deze licentiecode heb je van jouw werkgever ontvangen. Je registreert je met jouw zakelijke e-mailadres. Heb je geen zakelijk e-mailadres? Dan heeft jouw werkgever dit aangegeven en kun je met een ander email adres inloggen. Wil je na het inloggen toch liever gebruik make van jouw privé e-mailadres? Dan kun je dit na het aanmaken van je account wijzigen onder ‘Mijn profiel’.

Ik heb geen licentiecode ontvangen.

Zonder licentiecode kun je geen account aanmaken op ‘Kom verder’. Als je de licentiecode niet hebt ontvangen, ga dan even naar je leidinggevende of HR. Als je toegang mag krijgen tot dit portaal, dan kunnen zij je hieraan helpen.

Mijn licentiecode werkt niet. Hoe kan ik nu verder?

Als je licentiecode niet werkt, dan kan het zijn dat het aantal licentiecodes dat wij aan jouw werkgever hebben verstrekt ‘op’ is. Neem contact op met je leidinggevende of HR en geef aan dat de licentiecode niet werkt. Zij kunnen contact opnemen met het Supportteam van ‘Kom verder’ om de hoeveelheid licenties op te hogen.

Hoe kan ik mijn e-mail adres wijzigen?

Je kunt je e-mail wijzigen onder ‘Mijn profiel’. Mijn profiel vind je rechtsboven op het dashboard. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om je privé e-mail te gebruiken voor het verdere gebruik van ‘Kom verder’, zodat je ook thuis kennis & inspiratie kan opdoen, of verder kan werken aan je uitdagingen.

Hoe verwijder ik mijn account?

Je account kan worden verwijderd door het supportteam van ‘Kom verder’. Stuur een mailtje naar [email protected]. Dan zorgen zij ervoor dat jouw account binnen 2 weken wordt verwijderd en jouw persoons- en identificatiegegevens worden vernietigd.

Waar vind ik de voorwaarden die van toepassing zijn op het gebruik van het portaal?

Als je hieronder op de link klikt, kun je deze voorwaarden direct lezen. Je hebt bij het aanmaken van je account aangegeven akkoord te gaan met deze voorwaarden.

  1. Gebruikersvoorwaarden
  2. De verwerkingen van de persoonsgegevens
  3. Privacy statement

Waar kan ik vragen stellen?

Op ‘Kom verder’ vind je de veelgestelde vragen op het gebied van je account, veiligheid en privacy, kennis en kwaliteit en beloningen.
Wil je advies of ondersteuning bij jouw uitdagingen of vraagstukken? Dat vind je onder Advies & ondersteuning op ‘Kom verder’. Hier kun je terecht voor veelgestelde vragen over gezond, gemotiveerd en competent werken.

Hoe lang kan ik gebruik maken van deze portal?

De gebruikerstest van ‘Kom verder’ duurt maximaal 6 maanden. Op basis van de gebruikersfeedback zullen we bepalen hoe en met welke eventuele aanpassingen ‘Kom verder’ vervolg krijgt.
Dit kan betekenen dat je ‘Kom verder’ kunt blijven gebruiken, met je bestaande account. Maar het kan ook dat ‘Kom verder’ op een andere wijze voortgezet wordt en dat de gegevens uit deze test worden vernietigd.

Wie kan mijn persoonsgegevens inzien?

Het portaal kent alleen jouw naam, emailadres, telefoonnummer, beroepsgroep en opleidingsniveau. Deze worden veilig opgeslagen. Jouw werkgever krijgt geen gegevens van jou te zien. Jouw persoonsgegevens worden geanonimiseerd gebruikt voor het analyseren van de gebruikerstest.
Meer informatie lees je hier:

Benieuwd hoe jij ervoor staat?

Activeer nu je account en kom verder. Houd voor het aanmelden de licentiecode die je van je werkgever hebt gehad bij de hand.